Since 1992, the Brigham Young University Education and Law Journal (ELJ) has sought to provide important information and initiate scholarly discussion on important educational issues. Each issue of ELJ, published twice a year, highlights legal and policy issues currently affecting primary, secondary and higher education. In particular, ELJ serves as a forum where top lawyers, practitioners, administrators, educators and students from across the country share diverse and thought-provoking points of view. This innovative, nationally published, peer-reviewed journal focuses exclusively on the field of educational law and plays a significant role in educational science. In the repository, articles are available from 1992 to 2019 in PDF format in English. The website is available in English.
Desde 1992, la revista "Brigham Young University Education and Law Journal" (ELJ) trata de proporcionar información importante e iniciar un debate académico sobre importantes cuestiones educativas. Cada número de ELJ, que se publica dos veces al año, destaca cuestiones jurídicas y políticas que afectan actualmente a la enseñanza primaria, secundaria y superior. En particular, ELJ sirve de foro en el que los mejores abogados, profesionales, administradores, educadores y estudiantes de todo el país comparten puntos de vista diversos que invitan a la reflexión. Esta revista innovadora, de publicación nacional y revisada por expertos, se centra exclusivamente en el ámbito del derecho educativo y desempeña un papel importante en la ciencia de la educación. En el repositorio, los artículos están disponibles desde 1992 hasta 2019 en formato PDF en inglés. El sitio web está disponible en inglés.
Depuis 1992, "Brigham Young University Education and Law Journal" (ELJ) [Revue de l’éducation et du droit de l’Université Brigham Young] s’efforce de fournir des informations importantes et de lancer un débat scientifique sur des questions importantes en matière d’éducation. Chaque numéro de la revue ELJ, publié deux fois par an, met en évidence les questions juridiques et politiques qui affectent actuellement l'enseignement primaire, secondaire et supérieur. En particulier, la revue ELJ sert de forum où les meilleurs juristes, praticiens, administrateurs, éducateurs et étudiants de tout le pays partagent des points de vue divers et stimulants. Cette revue innovante à comité de lecture, publiée au niveau national, se concentre exclusivement sur le domaine du droit de l’enseignement et joue un rôle important dans les sciences de l'éducation. Dans le référentiel, les articles sont disponibles de 1992 à 2019 au format PDF en anglais. Le site est disponible en anglais.
Seit 1992 versucht das "Brigham Young University Education and Law Journal" (ELJ), wichtige Informationen zu liefern und wissenschaftliche Diskussionen über wichtige Bildungsfragen anzuregen. Jede Ausgabe des ELJ, die zweimal im Jahr erscheint, beleuchtet rechtliche und politische Themen, die derzeit die Grund-, Sekundar- und Hochschulbildung betreffen. Insbesondere dient das ELJ als Forum, in dem hochrangige Juristen, Praktiker, Verwaltungsangestellte, Pädagogen und Studenten aus dem ganzen Land unterschiedliche und zum Nachdenken anregende Standpunkte austauschen. Diese innovative, landesweit erscheinende, Zeitschrift mit Peer Review konzentriert sich ausschließlich auf das Gebiet des Bildungsrechts und spielt eine wichtige Rolle in der Bildungswissenschaft. Im Repository sind Artikel aus den Jahren 1992 bis 2019 im PDF-Format in englischer Sprache verfügbar. Die Website ist auf Englisch verfügbar.
Od 1992 r. czasopismo "Brigham Young University Education and Law Journal" (ELJ) stara się dostarczać ważnych informacji i inicjować dyskusję naukową dotyczącą ważnych kwestii edukacyjnych. Każde wydanie ELJ, publikowane dwa razy w roku, podkreśla kwestie prawne i polityczne mające obecnie wpływ na szkolnictwo podstawowe, średnie i wyższe. W szczególności ELJ służy jako forum, na którym najlepsi prawnicy, praktycy, administratorzy, pedagodzy i studenci z całego kraju dzielą się różnorodnymi i prowokującymi do myślenia punktami widzenia. To innowacyjne, wydawane w całym kraju, recenzowane czasopismo skupiające się wyłącznie na dziedzinie prawa oświatowego i odgrywa znaczącą rolę w nauce oświatowej. W repozytorium artykuły dostępne są od 1992 do 2019 roku w formacie PDF w języku angielskim. Strona dostępna w języku angielskim.